نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

تسلیم

بتسابه مهدوی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲ ق.ظ

 

هر لحظه که تسلیمم

  در کارگه تقدیر

     آرامتر از آهو

        بی باک تر از شیرم

 

 هر لحظه که می کوشم

      در کار کنم تدبیر

         رنج از پی رنج آید

             زنجیر پی زنجیر ...

 

                                                                 "مولانا"

دوست توانا و مهربان و خوش نیت من، خدای تو آنقدر عظیم است که تو کوچکترین نیازی به بنده خدا نداری. تمام انسان ها به خالق آسمان ها و زمین احتیاج دارند و تو هم به جز به خدا، برای درنور دیدن کوه های عظیم خوشبختی، برای فتح قله های سعادت ، برای شنا در دریای پرخروش زندگی و لذّت بردن و شادمانی کردن، به هیچ چیز و هیچ کسی احتیاج نداری. برای خوشحال بودن، برای خوشبخت بودن، برای شادمانه زیستن و همواره سرشار از آرامش و اطمینان بودت، خدا کافی ست.

خداوند تو را برای همه خوشی ها و توفیقات و ثروت های عظیم، کفایت می کند. وقتی نیروی خدای تو،از نیروی تمام رهبرانی که تاکنون زیسته اند، از نیروی ثروتمندترین انسان هایی که تاکنون زیسته اند و از نیروی قدرتمندترین انسان هایی که تاکنون زیسته اند، بسیار عظیم تر است، تو چه نیازی به کسی داری؟ نیروی خدا که همواره موافق تو و در جهت پشتیبانی توست، همواره در درونت است. هر چه بیشتر به قوانین روح عمل کنی، این نیروی افسانه ای روحت عظیم تر می شود.

تو از تمامی انسان های روی زمین، از تمامی نزدیکانت، از تمامی خویشاوندانت، از تمامی سیاستمداران جهان، از تمامی کسانی که به تو خدمتی را ارائه می دهند، و از تمامی انسان های قدرتمند بی نیاز بی نیاز هستی. وجود آن ها، هدیه خدا به توست. پس با خضوع کامل از خدای قادرت به خاطر هدایای بی شمارش تشکر کن و به انسان هایی که در سر راهت قرار می گیرند، محبت و کمک و خدمت کن. این فقط خدای قادر و فرمانروای کائنات است که آن ها را برای تو فرستاده و هم چنین تمامی نعمات زندگی ات، فقط فقط از سوی اوست. تو حتی به فرشتگان هم نیازی نداری. آن ها همواره به خواست خدای یکتا و به اطاعت از نیروی درون تو، موّظف به کمک و یاری تو هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی