نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

بیدار سازی چشم سوم

بتسابه مهدوی | يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ق.ظ

بیدار سازی چشم سوم

دکتر بتسابه مهدوی

 

همانطور که در معرفی چاکرا ها و خواص آن ها ذکر شد، چاکرای ششم دریچه ی اشراق و آگاهی می باشد. با شکفته شدن چاکرای ششم شما به روشن بینی کامل می رسید. یعنی در زمانی که چاکرا را شکفته کرده اید، می توانید از دورن مرکز چاکرا به دنیا نگاه کنید. مانند اینکه درون آن نقطه نشسته و از آن روزنه به جهان نگاه می کنید. اولین و مهم ترین دستاورد این چاکرا دسترسی کامل به راهنمایی درونی است که تمام سوالات و مشکلاتتان را جواب می دهد. کافیست پس از شکفتن، درون چاکرا متمرکز شوید، بعد از راهنمای درونی بخواهید سوال شما را جواب داده و یا خواسته خود را بگویید. جواب بصورت یک پیغام شنیداری و دیداری به شما داده خواهد شد. راهنمای درون مسئول تعالی معنوی شما می باشد و کسانی که به این موضوع اهمیت می دهد، علاوه بر مراقبه هایی که برای موضوعی خاص بر روی چشم سوم انجام می دهند، در مراقبه های چشم سوم، خود را در اختیار راهنمای درون قرار می دهند تا از این دریچه برای تعالی معنوی آن ها را آموزش دهد.

در چاکرای ششم می توانید هر قسمت از کالبد های خود و دیگران را ببینید، چه درون بدن و چه اطراف بدن. می توانید بیماری ها و منشا آنها را ببینید و با آگاهی کامل درمان کنید. همچنین هر مکانی را در سراسر کائنات در گذشته، حال و آینده می توانید مشاهده کنید. ( حفظ حریم خصوصی افراد حیاتی است! ).

نکته: دیدن آینده در این چاکرا امکان پذیر است، اما اصل بالاتری وجود دارد! هیچ آینده ای حتمی نیست و انسان ها با اراده و تکنیک مناسب می توانند آینده را تغییر داده و آنگونه که می خواهند آن را بسازند. پس انسان توانایی این را دارد، آینده ای را که امروز دیده است، تغییر دهد. حتی می توانید برای خواندن کتاب ها و یادگیری مهارتی خاص، از این چاکرا استفاده کنید. بدین ترتیب که چاکرا را شکفته کرده و درون آن قرار بگیرید. بعد تصور کنید در حال خواندن کتاب یا آموزش دیدن مهارت مورد نظرتان هستید. آنگاه بگذارید که تمام حواستان به جلسه ی آموزشی منتقل شود. در صورت بهم نخوردن تمرکزتان، به آن موقعیت منقل خواهید شد و آگاهی لازم را دریافت می کنید. همچنین آرزوهای خود را می توانید درون این چاکرا تصویر کرده و نگه دارید، تا نیروی الهی برای شما علت های تحقق آن را فرآهم کند.

بد نیست در اینجا مطلبی را که تحت عنوان قانون جذب این روزها بازار داغی پیدا کرده است باز گو کنیم. در این روش بطور خلاصه گفته می شود، آرزو های خود را یادداشت کرده، در روز مرور کنید و تصویر آن ها را در ذهن خود نگه دارید تا محقق شوند. اما قانون تصویر سازی دو جنبه دارد! اصل مطلب اینگونه است: زمانیکه تصویری در ذهن خود ایجاد می کنید، یک قالب خالی ذهنی از آن ساخته می شود. اما تا زمانیکه این قالب با نیروی الهی پر نشود محقق نمی گردد. جنبه دوم این قانون که در سمینار ها ذکر نمی شود، همین نیروی الهی و درصد عبوردهی و کانال بودن شماست. هر چه درصد عبور دهی کانال های شما بیشتر باشد، زمانی که طول می کشد تا پیش نیاز های به فعلیت رسیدن تصویر ( هدف ) شما، توسط نیروی الهی مهیا گردند، کاهش می یابد. با ذکر مثالی سعی می کنم موضوع را روشن تر کنم. فرض کنید یک قالب برای ساخت یک مجسمه گچی تهیه کرده اید. حال اگر خمیر گچ را قطره قطره درون این قالب بریزید چقدر طول می کشد تا قالب پر شود؟ حال اگر شما در نگه داشته تصویر پیوستگی معمول را نداشته باشید، مانند این است، پس از مدتی که قالب خود را زیر قطره قطره های کانال خمیر گچی گرفته اید، آن را بشکنید و بار دیگر با ایجاد مجدد تصویر، قالب خالی جدیدی را زیر جریان قطرات خمیر گچ قرار دهید! ( به یاد داشته باشد که منبع اصلی نیرو بینهایت است، اما کانال های معیوب و چاکرا های خفته شما، شدت جریان را محدود می کنند ).


 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی