نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

انرژی کیهانی و طب سوزنی:

بتسابه مهدوی | سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ق.ظ

انرژی کیهانی و طب سوزنی:

دکتر بتسابه مهدوی

 

بعضی از دانشمندان بر این عقیده اند که در همین انرژی اثیری محیط بر انسان با مسئله معالجات طب سوزنی رایج در چین، رابطه خاص وجود دارد. به این معنی که نیروهای حیاتی در درون جسم آدمی در مسیرهای خاصی در گردش هستند و با فروبردن سوزن های ظریف پلاتین در مسیر این نیروها است که می توان اشکالات و عدم تعادل بدن بیمار را کنترل و مرتفع نمود.

 

انرژی کیهانی و اهرام مصر:

 

قدمت استفاده از انرژی کیهانی احتمالاً به زمان فراعنه یا حتی قبل از آنها برمی گردد. امواج انرژی کیهانی به علت شکل خاص هرم و زوایای متناسب آن در کنج ها تمرکز یافته و تقویت می شوند و سپس انعکاس این دسته امواج در یک نقطه در وسط هرم یکدیگر را قطع می کنند و بیشترین مقدار انرژی در این کانون (در فاصله یک سوم فوقانی ارتفاع هرم) متمرکز می شود. قرار گرفتن بیمار در داخل کانون هرم و یا مصرف آبی که مدتی در داخل هرم مانده و به اصطلاح باردار شده است به درمان بیماری ها کمک می کند.

 

شایان توجه است که استفاده از این انرژی بر روی گیاهان (از طریق استفاده از آب انرژی دار)، اثرات مثبتی در رشد و نمو آنها دارد.

 

انرژی کیهانی و کوهستان:

 

مناطق مختلف کره زمین دارای تراکم انرژی متفاوتی می باشد. از آنجائی که ما به طور مداوم با محیط و افرادی که با آنها سروکار داریم، در حال تبادل انرژی هستیم، قرار گرفتن در محیط های پرانرژی باعث افزایش انرژی ما می شود. از جمله این مکان ها محیط های کوهستانی است که اگر این محیط کوهستانی پوشش درختان جنگلی داشته باشد، از میزان انرژی بیشتری برخوردار است. به خصوص در کنار آبشارها انرژی خاصی وجود دارد و شاید به همین دلیل باشد که مردم از قرار گرفتن در زیر آبشار لذت می برند.

 

 

  • بتسابه مهدوی

انرژی کیهانی و طب سوزنی:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی