نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

دو راه برای آزاد کردن چاکراها

بتسابه مهدوی | جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۱۱ ق.ظ

دکتر بتسابه مهدوی

اما دو راه اساسی مؤثر برای آزاد کردن چاکراها وجود دارد، راه اول این است که چاکراها را در معرض انرژی هایی قرار دهیم که با هر یک از آنها ساختاری هماهنگ دارد. چاکرا با امواج طبیعی از قفل ها آزاد می شود، این چنین انرژی می تواند در رنگ های شاد و ساده، در جواهرات،‌ صداها و روغن های خاصی پیدا شود. وقتی انرژی های سد شده در چاکراها به این طریق آزاد می شوند، در درون احساس عمیق سرور، آرامش و روشنی می کنیم.

 

اثر تنفر و پرخاشگری بر چاکرا

 

حالت عکس انسداد چاکراها زمانی است که چاکراها خود به خود نسبتا باز شده باشند،‌ در این صورت شما به شدت گیرندة‌ انرژی هایی خواهید شد که وارد هاله تان می شوند ولی قادر نخواهید بود که نوعی از امواج را ساطع کنید که انرژی های سودمند را جذب می کنند و یا نمی توانید انرژی های منفی محیط اطراف تان را خنثی کنید.

اگر در فضایی قرار بگیرید که امواج عدم موفقیت، تنفر و یا پرخاشگری غالب باشد چاکراهایتان زیر بارش انرژی های منفی قرار می گیرند و یا برای این که از خودشان محافظت کنند ممکن است منقبض شوند،‌ نتیجة‌ هر دو حالت وضعیت نامناسب برای انرژی های مثبت زندگی است.

 

چاکراها و روابط

 

چاکراهای ما پیوسته انرژی دریافت و ارسال می‌کنند، لذا ما گاه به صورت مثبت و گاه به صورت منفی بر دیگران اثر می‌گذاریم و از آنها اثر می‌پذیریم. جای تعجب نیست که بعضی افراد از دیگران دوری می کنند.

اگر انرژی‌های شما قوی باشند، بر هر کسی که در حضور شما قرار گیرد، اثر می‌گذارید. خصوصیات این اثر به شرایط سیستم انرژی شخص دیگر بستگی دارد. کسی که دارای انرژی‌های ضعیف است یا احساس خوبی ندارد ممکن است در حضور شما احساس حقارت کند، تحت تأثیر قرار گیرد یا از حضور شما احساس خودباختگی کند. آن شخص همچنین ممکن است از شما نیرو و انرژی بگیرد. چنانچه، شخص دیگر هم دارای انرژی‌های قوی باشد، احتمالاً تعادل انرژی بهتری برقرار شده و رابطه متعادل‌تر می‌گردد و هر دو احساس تعادل و برابری می‌کنید.

ما انرژی را عمدتاً از بازترین چاکراهای خود تجربه می‌کنیم. چنانچه، چاکرای جنسی شما بازترین چاکرا باشد در آن صورت، صرفنظر از هر چیزی که از دیگران دریافت کنید، شما آن را در سطح جنسی تجربه خواهید کرد. نه تنها این بلکه انرژی شخص دیگر هم عمدتاً از سطح جنسی خارج خواهد شد. اگر چاکرای قلب شما بازترین باشد، شما معمولاً زندگی را به صورت عشق تجربه خواهید کرد.

انرژی دریافتی توسط چاکراهای خیلی باز طحال یا ناف سبب واکنش‌های عاطفی خواهد شد. بعضی افراد اکثر انرژی را از طریق چشم سوم یا پنجم دریافت می‌کنند، آنها با جهان عمدتاً در یک سطح ذهنی ارتباط دارند. واکنش‌های غیر منتظرة دیگران ناشی از این فرآیند ”انسداد ناگهانی“ چاکرا می‌باشد، در این مورد بعداً بیشتر بحث خواهیم کرد. عکس این موضوع هم صادق است، شما انرژی‌های نیرومند را از دیگران از طریق قوی‌ترین چاکرا دریافت می‌کنید. وقتی که شما از یک واکنش قوی، نسبت به شخص دیگر آگاه می‌شوید ولی آن واکنش را نمی‌فهمید، سعی کنید ناحیه یا چاکرای بدن خود، که این انرژی در آن شدیدتر احساس می‌شود را پیدا کنید. اگر فکر می‌کنید واکنش انرژی شما نامناسب است آگاهانه انرژی را به یک ناحیة چاکرای متفاوت (مانند قلب یا ابرو) انتقال دهید.

وقتی که دریافتید که انرژی‌های شما خیلی شدید و قوی هستند بدن خود را کشش دهید و نفس عمیق بکشید. با این کار الگوی استرس خرد می‌شود و روانی جریان انرژی افزایش می‌یابد. راه دیگر برای دست‌یابی به تعادل، بیرون فرستادن انرژی از پاها و بالای سر می‌باشد. رقصیدن، انرژی را در سراسر بدن تعادل می‌بخشد و بنابراین وقتی که ناحیة پاها دچار گرفتگی یا بسته باشد، روش خوبی برای آزادسازی انرژی است، رقصیدن همچنین می‌تواند به عنوان مقدمه‌ای برای مدیتیشن یا کار فشردة ذهنی استفاده شود.

دکتر بتسابه مهدوی

14 آبان 1395

تهران

ارتباط با ما از راه کانال
https://telegram.me/naghshnegareh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی