نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

طریقهٔ استفاده کردن از نیروى حیات (چى)

بتسابه مهدوی | پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ق.ظ

دکتر بتسابه مهدوی

 

در روز باید انسان‌ها نیروى حیات (چی) خود را صرف کارهاى مختلف نمایند، البته نه بیشتر و نه کمتر از حد توان، و حتماً باید در شرایط، مکان و زمان مناسب و مربوط به خود از آنها استفاده نمایند در غیر این‌صورت زندگى خود را خیلى سریع‌تر از وقت تعیین شده از دست مى‌دهند و آن هم با رنج و درد فراوان.

 

حالا بیائید شیوهٔ زندگى خود را عوض کنید، طورى که برنامه‌هاى درست تقویت انرژى حیات (چی) را کاملاً و با تمام وجود حس کنید. اگر به درجه‌اى برسید که بتوانید با تمام وجود علم انرژى حیات (چی) را حس کنید به بالاترین درجهٔ تکامل یعنى خودشناسى رسیده‌اید و هیچ‌گاه نخواهید مرد (جسم فانى است ولى روح همیشه جاویدان است، به‌شرطى که انسان به خودشناسى برسد).

 

کسى که نیروى حیات (چی) را کاملاً درک و حس کند هیچ‌گاه بیمار نمى‌گردد و حتى در سن خیلى زیاد از حافظه و چابکى بالائى برخوردار خواهد بود، طورى که دیگران مى‌گویند به فلان شخص نمى‌آید که پیرمرد ۱۲۰ ساله باشد، بلکه از لحاظ برخورد، حافظه، چابکى و نیرو حتى از یک جوان ۲۰ ساله هم قوى‌تر است. این‌گونه افراد هرچقدر پیرتر مى‌شوند داراى حافظه، روحیه، چابکى و انرژى زیادترى مى‌گردند.

 

ما فقط در داستان‌ها خوانده‌ایم و یا نهایتاً در روزنامه‌ها و مجلات مى‌خوانیم که فلانى در سن ۱۲۰ سالگى هنوز داراى هوش و چابکى دوران جوانى مى‌باشد و با این سن هنوز در مزرعه و یا جنگل و یا در جاهاى دیگر مشغول به کار خود مى‌باشد و تا به حال هم به دکتر مراجعه نکرده است. درست است، این مطالب داستان تخیلى نیست بلکه واقعیت دارد، زیرا این‌گونه افراد در شرایط، مکان و زمان مربوط به خود قرار گرفته و انرژى حیات (چی) را با تمام وجود خود حس کرده‌اند. حالا که این‌گونه اشخاص با تمام وجود خود انرژى حیات (چی) را حس مى‌کنند، انرژى حیات (چی) هم به آنها خوش آمد مى‌گوید و انرژى خود را تمام و کمال تحت اختیار شخص موردنظر قرار مى‌دهد و به قول معروف با یکدیگر دوست صمیمى شده و هیچ‌گاه همدیگر را ترک نمى‌کنند. تا دیر نشده با انرژى حیات (چی) خود دوست شوید و با تمام وجود آن را حس کرده و تحت نترل خود بگیرید.

دکتر بتسابه مهدوی
27 آبان 1395

تهران

ارتباط با ما از راه کانال

https://telegram.me/naghshnegareh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی