نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

افکار مثبت

بتسابه مهدوی | شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۴ ق.ظ

افکار مثبت

دکتر بتسابه مهدوی

 

این ما هستیم که زندگی خود را می سازیم . آن چه که شما را به زندگی امیدوار می کند  وفکری که شما را به خوشحالی و هیجان می رساند ، از افکار مثبت سرچشمه می گیرد .

 

هرگونه که فکر و عمل کنید ، بازتابش را خواهید دید. به عبارتی گویی از پشت شیشه ای رنگی به زندگی می نگریم و با هر  رنگی  که به وقایع و رویداد های بیرونی نگاه کنیم ، همان گونه آن ها را حس می کنیم. پس ما مختاریم هر دیدی داشته باشیم .وجودلایزال  الهی ما را مختارآفریده است؛ او کریم است  و ما را آزاد خلق کرده ، حتی اجازه داده تا احساس بدبختی وبیچارگی داشته باشیم. همچنین این قدرت را به ما داده است که با ایجاد افکار و دید مثبت ، خوشبختی را لحظه به لحظه با تمام وجود و با تک سلولهایمان حس کنیم.

 

تصویر ذهنی مثبت در احساس ما بیشترین نقش را دارد.ما می توانیم موفقیت ، خوشحالی و سلامتی را به خود تلقین و تأکید کنیم. می توانیم احساس را در چهره ، قامت ، طرز لباس پوشیدن  و ادای‌ کلمات ایجادکنیم.

 

اگر خود را شاهزاده بدانیم و لایق  ارزش و احترام، مردم نیزهمان گونه با ما رفتار خواهند کرد. ساده‌ تر بگویم ، هر کس تصویری در ذهن دارد که حاصل تجربیات گذشته و تربیت اجتماعی اوست. با توجه به تصویری که از خود در ذهن شاخته ایم، ارزش و اعتماد به نفس خود را تعیین می کنیم .تصویر ذهنی ، تمام رفتار و شخصیت ما را شکل می دهد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی