نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نماد کاندالینی 2

بتسابه مهدوی | يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ق.ظ

نماد کاندالینی 2

دکتر بتسابه مهدوی

مرحله سوم: در این مرحله شما به کانالی تلفیقی از هر دو انرژی کوندالینی و ریکی تبدیل شده و کانال انرژی شما عریض تر و کوندالینی فعال تر می شود. برای انجام این مرحله، در حالت مراقبه شماره 1 ( طاقباز قرار بگیرید ). در ذهن خود از نیروی ریکی بخواهید که هر دو نیروی ریکی و کوندالینی درون شما به هماهنگی کامل رسیده وشدت شعله کوندالینی تا آخرین حد زیاد شود چشمان خود را ببندید. دهان را بسته و آرام و معمولی از بینی، و توسط شکم نفس بکشید زیرا انقباض و انبساط زیاد سینه، باعث برهم خوردن تمرکز شما می شود. ( اگر مشکل گرفتگی مخاط بینی دارید، از دهان نفس بکشید). روی دم و بازدم خود تمرکز کنید و اجازه بدهید ریکی کارش را انجام دهد، سعی کنید بدون تکان خوردن، تا زمانیکه زنگ ساعت را برای 30 دقیقه بعد تنظیم کرده اید ، به صدا در بیاید ، این وضعیت را حفظ کنید. شکل زیر نتیجه ی انجام مرحله ی سوم را نشان می دهد.

نکته: هر انسانی بدون انجام تمرینات فوق نیز کانال انرژی هست. تنها میزان توانایی عبور دهی متفاوت است و هر فردی می تواند به دیگران انرژی بدهد. در اینجا شما با تمریناتی که انجام می دهید می خواهید به کانالی صد در صد مبدل شوید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی