نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

انرژی ریکی پنج تاثیر اساسی به همراه دارد

بتسابه مهدوی | دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۹ ق.ظ

انرژی ریکی پنج تاثیر اساسی به همراه دارد

بتسابه مهدوی

 

ـ ایجاد آرامش عمیق

ـ انحلال انسدادهای انرژی

ـ سم زدائی

ـ به جریان انداختن نیروی انرژی حیات بخش

ـ افزایش فرکانس ارتعاشات بدن

 

تاثیرات ریکی در تمام مراحل فوق ، پایدار است . به واسطه آرامش عمیق و رهاسازی فشارهای فیزیکی و ذهنی، هیجانات به سطح آمده و سپس از بین می روند. پس از باز شدن انسدادها، انرژی حیاتی را در کل فضاها به جریان انداخته و به سرعت سموم بدن را دفع می کند و بدین ترتیب آزادی عمل بیشتری را برای دیگر مراحل حیاتی ایجاد می نماید و بدن می تواند انرژی حیاتی بیشتری را دریافت، ذخیره و استفاده نماید.

 

با افزایش انرژی حیاتی در جسم فیزیکی، فرکانس ارتعاشات بدن نیز بالاتر رفته و ما به واسطه آن، با انرژی های روحی و جهانی بیشتر مرتبط می شویم. این ارتباط با کل هستی (عشق) وحدت را می آفریند. یک انسان زنده حالا دیگر می داند که خداوند با کل هستی حامی اوست و او را بلا شرط می پذیرد و در نتیجه این احساس امنیت به مرحله عمیقی از آرامش دست پیدا می کند.

 

در هر صورت اگر شما نیز این ادراک تازه را در خود بپرورانید، احتمالا دوباره می توانید از خود گذشته و به سوی عشق الهی بشتابید و با ادامه آن، روند جدیدی از پالایش و رشد را آغاز کنید.

 

«ریکی» آرامش عمیقی به همراه می آورد و با افزایش این اتصال الهی که تحت نفوذ ریکی است، ما از سیر طبیعی این رویداد دریافت بیشتری نیز خواهیم داشت.

 

در جلسه درمان با ریکی ، شخص تحت درمان تعیین کننده میزان جریان ریکی خواهد بود و به اندازه ای که به انرژی حیاتی نیازمند است از آن بهره مند می شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی