نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

کندالینی – ریکی

بتسابه مهدوی | سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ق.ظ

کندالینی ریکی

دکتر بتسابه مهدوی

 

بهتر است برای شروع کار با ریکی، زمانی را انتخاب کنید که از لحاظ اجتماعی و مشغله شخصی درگیری کمتری داشته باشید، زیرا ممکن است در دوره شروع و پاکسازی خودتان، بدلیل بروز علائم درمان ( برون ریزی بیماری ها ) از کیفیت کار های شما کاسته شود. بعنوان مثال، در زمان نزدیک شدن به امتحانات درسی و یا زمان های سرنوشت ساز شغلی، شما نیاز به تمرکز بر روی کارهای مهم خود دارید، اما علائم برون ریزی بیماری ها، شما را کمی مشغول خواهند کرد. این توصیه تنها برای افرادی است که از یک سلامت نسبی جسمی و روحی برخوردارند. اما افرادی که بیماری های آن ها از کیفیت زندگیشان کم کرده و موجب ناراحتی آن ها می باشد، حتی تاخیر یک لحظه ای در شروع کار با ریکی اشتباهی بزرگ است!

وضعیت بدن و چاکرا های اصلی، قبل از شروع تمرینات ریکی و در افراد عادی بصورت معمولی و بعضا با آلودگی هایی فعال هستند.

مرحله اول: در این مرحله شما به کانالی برای ریکی مبدل می شوید. در حالت مراقبه شماره 1 ( طاقباز قرار بگیرید ). در ذهن خود از نیروی ریکی بخواهید که از چاکرای تاج وارد شده، کانال اصلی انرژی بدنتان، و همچنین کانال دستهای شما را پاکسازی کند چشمان خود را ببندید. دهان را بسته و آرام و معمولی از بینی، و توسط شکم نفس بکشید زیرا انقباض و انبساط زیاد سینه، باعث برهم خوردن تمرکز شما می شود. ( اگر مشکل گرفتگی مخاط بینی دارید، از دهان نفس بکشید). روی دم و بازدم خود تمرکز کنید و اجازه بدهید ریکی کارش را انجام دهد، سعی کنید بدون تکان خوردن، تا زمانیکه زنگ ساعتی که برای 30 دقیقه بعد تنظیم کرده اید، به صدا در بیاید، این وضعیت را حفظ کنید.

در این مرحله شما می توانید با یکبار نیت ذهنی، انرژی را به هر شخص، حیوان گیاه، مواد مختلف، زمان و مکانی که می خواهید منتقل کنید. مثلا نیت کنید که مکان یا شخصی در هر نقطه ی زمین بطور 24 ساعته، یا در ساعاتی معین انرژی دریافت کند. هیچ اهمیتی ندارد که شما در لحظه ی دریافت انرژی خواب یا بیدار باشید. ریکی در تمام عالم حضور دارد و نیت شما را دریافت کرده است و در زمان معین جاری می شود. همچنین می توانید اشیاء و هر چیزی را با ریکی همسو کنید و با دستتان آن را شارژ کنید. بعلاوه می توانید با استفاده از کف دستتان، از راه نزدیک به اعضای مختلف بدن بیمار انرژی ریکی بدهید. برای امتحان، می توانید دو کف دست خود را با فاصله کمی از یدیگر قرار داده و اجازه دهید جریان ریکی جاری شود تا آن را احساس کنید.

نکته مهم: اول اینکه حتما برای هر گونه انرژی دادن به مکان یا افراد، باید از مالک یا سوژه ی خود اجازه بگیرید. شما حتی برای درمان و امر خیر نیز حق ندارید اختیار و حریم خصوصی افراد را نقض کنید، والا تبعات این دخالت خودخواهانه دامنگیر شما خواهد شد. دوم اینکه، تاکید می کنم، بدلیل امکان سوء استفاده های اخلاقی، هیچ گونه تماس بدنی درمانگر با بیمار، مجاز نمی باشد. مگر در شرایطی که شخص درمانگر از بستگان یا شفاگر مورد تایید درمانگر باشد. و یا هردو نفر همجنس باشند. البته در هر دو مورد یعنی لمس درمانگر و درمان با فاصله، ریکی کار خود را انجام می دهد.

از این به بعد بهتر است برای پاکسازی کانال های خودتان، در صورت امکان، حداقل یکبار در روز مراقبه انجام دهید. در حالت مراقبه ای که راحت هستید قرار بگیرید، و از ریکی بخواهید به صلاحدید خود به پاکسازی کانال های شما بپردازد. بعد به مدت 30 دقیقه چشمان خود را ببندید و روی دم و بازدم خود تمرکز کنید و اجازه بدهید ریکی کارش را انجام دهد. یادمان باشد که هر قدر درصد پاکسازی کانال های ما بالا تر برود، به همان نسبت سرعت شفادهی ما نیز بالاتر خواهد رفت. به تعبیری دیگر، تا زمانی که تمام چاکرا های شما شکفته و سالم نشوند، تمام محدوده ی فرکانسی نیروی الهی نمی تواند از شما عبور کند. و به تبع بیمار نیز قسمتی ازکمبود های انرژیش تامین نمی شود.

اگر در مراقبه های اولیه چیزی حس نکردید ناامید نشوید، زیرا کالبدهای اشخاص مختلف دارای آلودگی های متفاوتی هستند و مدتی طول می کشد تا ریکی به آرامی و ظرافت راه خود را از میان آلودگی های کالبدی شما باز کرده و در کالبد فیزیکی شما جاری شود، تا بطور فیزیکی جریان آن را حس کنید. بعلاوه اگر شما از بیماری خاصی دارید، ظهور احساس فیزیکی انرژی در بدنتان، تا زمانی که بیماریتان بهبود نسبی پیدا کند، طول خواهد کشید. ( علی الخصوص بیداری کوندالینی! زیرا تا زمانی که انرژی ریکی تمام کانال سوشومنای شما را پاکسازی نکرده است، به هیچ وجه اجازه نخواهد داد کوندالینی بیدار شود، تا هیچ مشکلی برای فرد دریافت کننده پیش نیاید. )

دکتر بتسابه مهدوی

2 شهریور 95

تهران

 

 

نظرات  (۱)

  • پروانه خدابنده
  • مرسی از مطلب مفید و خوبتون. اگر مایل باشید میتونید مطالبتون رو توی سایت Mozooazad.com بازنشر بدید و خواننده های بیشتری پیدا کنید. در واقع مخاطبتون رو پیدا کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی