نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

شنا در اقیانوس انرژی

بتسابه مهدوی | سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۴ ق.ظ


بتسابه مهدوی

 

اصولاً تمام افراد و اجسام در اقیانوسی از انرژی شناورند. در اطراف ما انرژی های نورانی، انرژی فیزیکی ، انرژی های مکانیکی، انرژی‌های رادیویی، انرژی های حرارتی، انرژی های تابشی، انرژی های مغناطیسی و انرژی های بیولوژیکی وجود دارد که از مراکز و مکان های مختلفی به بدن می رسند.

از خورشید، از ماه، از ستارگان منظومه شمسی، از کیهان و از خود زمین و بعضی از منابع ناشناخته. در درون خود ما نیز انرژی های زیادی وجود دارد. مانند انرژی حرارتی، انرژی فیزیکی، انرژی شیمیایی، انرژی مغناطیسی، انرژی نیروی جاذبه، انرژی مکانیکی و انرژی حیاتی، که این انرژی ها خود با انرژی های خارج بدن ارتباط مستقیم دارند و تحت تاثیر آن‌ها قرار می‌گیرند. تعدادی از این انرژی‌ها در اجسام بی‌جان نیز وجود دارد و اجسام بین خود انرژی رد و بدل می‌کنند.

بعضی از متخصصین می‌گویند که این انرژی‌ها اصولاً انرژی‌های آگاه هستند، یعنی انرژی هوشیار. به این معنی که هر انرژی می‌داند که چه باید بکند و البته برای اثبات این مسأله دلایلی نیز عرضه می‌کنند. به هر حال در کل جهان یک انرژی لایزال به نام Universal Energy  یا انرژی کیهانی وجود دارد که به بدن ما و هر چیز دیگر می تابد.

انرژی درون بدن که وظیفه‌اش تنظیم کار اعضا و اندام‌هاست و انرژی حیاتی و یا به قول هندی‌ها پرانا(Prana  ) نام دارد، تحت تأثیر عمیق انرژی کیهانی است و با آن ارتباط دائمی و بسیار شدید دارد. این انرژی با انجام بعضی از ورزش‌های خاص و تکنیک‌های دقیق و عملی، مثل ورزش یوگا، در بدن نیرومندتر می‌شود. به این ترتیب که با این روش مقادیر زیادی انرژی از راه تنفس عمیق و دقیق وارد بدن می شود و این افزایش انرژی، هم به رفع مشکلات بدنی فردی که این ورزش را انجام می‌دهد، می‌انجامد و هم او می‌تواند با تمرین و تجربه، ناراحتی‌های دیگران را با این انرژی افزودن یافته‌ی خویش، برطرف سازد.

برای دریافت انرژی از فضا، راه‌های مختلفی وجود دارد، مانند پابرهنه راه رفتن، به خصوص بر روی سبزه‌ها برای جذب انرژی از زمین، تنفس عمیق برای جذب انرژی، نشستن زیر درختان تنومند و کهنسال و یا حرکت در جنگل‌های انبوه برای جذب انرژی درختان و سرانجام از طریق دست‌های دیگران.

مجسمه‌ای از بودا(متفکر بزرگ) وجود دارد که در هزاران سال پیش نمایشگر اطلاع او از نحوه‌ی جذب انرژی کیهانی است. به این ترتیب که دیده می‌شود یک دست او به سمت آسمان برای جذب انرژی کیهانی و یک دست او به سمت شخصی که می‌خواهد درمان شود، متوجه است، یعنی انرژی را از فضا گرفته و به سوی آن بیمار می‌تاباند. دستی که رو به فضا قرار دارد قادر است به میزان زیادی انرژی جذب کند و این شیوه، مورد استفاده‌ی بسیاری از درمانگران است.

دکتر بتسابه مهدوی

27 مهر 1395

تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی