نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

نقش نگاره

سایت شخصی دکتر بتسابه مهدوی

چگونه هاله را ببینیم و آنرا تفسیر کنیم

بتسابه مهدوی | شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ

دکتر بتسابه مهدوی

 

در جهان هیچ پدیدهءً فرا هنجاریً وجود ندارد ،مگر محدودیت درک ما از طبیعت .در حال حاضر،بر روی زمین هر چه را که فکر می کنیم ؛ًمی دانیمً ،دقیقاً قطره ناچیزی از اقیانوس عظیم دانش است . دیدن هاله می‌نواند پدیده های فرا حسی را به ما نشان دهد.

 

در گذشته های دور ،مردم مسائل شگفت انگیزرا نمی توانستند شرح دهند و آنها را ًمعجزه ًمی نامیدند .مدتها پیش ،مردم می توانستند هاله ها را ببینند .افرادی که از نظر روحی بسیار پیشرفته بودند ،مثل بودا ،مسیح و شاگردان بلا واسطه آنها ،با هاله های طلایی در اطراف سرشان به تصویر کشیده می شدند ،زیرا برخی از هنر مندان واقعاً می توانستند هاله را ببینند .در مناطق دور دست غرب کیمبرلیز واقع در استرالیا می توانید غارهای ما قبل تاریخ را که چندین هزار سال قدمت دارند ،بیابید که تصاویر (واقعی)با هاله های طلایی توسط مردم آن ناحیه تر سیم شده است.

 

طبیعت هر آنچه را که برای دیدن هاله به آن نیاز داریم ،در اختیارمان گذاشته است.کلیه این داده ها مستلزم این است که بدانیم چگونه از تمامی حواسمان با بکار گیری آگاهیتان بهره جوئیم .اگر قصدندارید که تلاش کنید ،هرگز هاله را نخواهید دید .هنگامی که خودتان چیزی را درک کنید ،طولی نمی کشد که برای اعتماد کردن به باورهای کسی نیاز داشته باشید شما خودتان خواهید دانست ،و از دانسته هایتان می توانید برای آموزش بیشتر استفاده کنید .

 

بسیاری از افراد برجسته در زمان گذشته شکایت می کردند که ًما هم چشم داریم ولی نمی بینیم ً.بعلاوه در سند مزبور شما منظور آنهارا متوجه خواهید شد .

 

چگونه هاله خودرا ببینید؟

 

در مقابل یک آیینه قدی متناسب با اندازه شما به فاصله 5/1متری بایستید،برای شروع بهتر است که زمینه پشت سرتان سطح سفید وبدونه سایه باشد.روشن سازی می بایست بسیارملایم و یکنواخت باشد نه درخشان. راهنمائیهای فوق را برای دیدن هاله رعایت نمائید.

هر روز دست کم به مدت 10تا15دقیقه برای تقویت حساسیت وپیشرفت دید هاله ایتان تمرین کنید. به خاطرداشته باشید که تمرین برای پیشرفت دید هاله ای لازم است.

 

شما فقط یاد گرفته اید که به آنچه که چشمهایتان قابلیت آنهارا دارد،توجه کنید.گیرنده های نور در چشمهای ما (قرمز ،سبز و آبی )گیرنده های ارتعاشی می باشند که به شدت غیر خطی هستند و دارای حافظه اند، اثر حافظه این است که ارتعاشات غیر خطی می توانند به مدت چند ثانیه پس از تحریک بینائی که دیگر ادامه نمی یابد،نوسان داشته باشد.

 

این حافظه تحریک بینائی بارها به عنوان تصویر بعدی مورد توجه قرار گرفته است .تصاویر بعدی دقیقاً مشابه تصویراصلی می باشد .پس دید یک شئ احاطه شده با هاله اش بزرگتر ازتصویر اصلی می باشد.افزایش چنین پس دیدی به سبب ارتعاش یک هاله می باشد و در واقع بیانگر یک عکس فوری از هاله است.

 

بنابراین هنگامی که به هاله نگاه می کنید و آزمایش را برای تغییر نقطه کانون ادامه می دهید، تمرکز بر یک نقطه ضروری است،در غیر این صورت تصویر هاله ممکن است با پس دید شئ اشتباه شود.

 

رنگها و شدت هاله ،بویژه در اطراف و بالای سر دارای مفاهیم بسیار خاصی است .با دیدن هاله شخص می توانید در واقع افکار فرد دیگر را پیش از اینکه کلامی از او بشنوید ،درک کنید.اگر افکار سازگار با گفته های فرد نباشد ،به طور مؤثر هر لحظه دروغی را مشاهده می کنید.هیچکس نمی تواند در مقابل شما دروغ بگوید.ما نمی توانیم هاله را جعل کنیم.این امر سرشت حقیقی و نیات مارا برای دیدن هر شخص ،نشان می دهد .

 

همچنین ،هاله امضاءروحی ماست .هنگامی که فردی را با هاله تمیز ودرخشان ببینیم ،می توانید مطمئن باشید که چنین فردی خوب است و از نظر روحی متعالی می باشد ،حتی اگر او متواضع بوده و از این موضوع آگاه نباشد.هر گاه که فردی را با هاله ای خاکستری یا تیره دیدید ،می توانید مطمئن شوید که چنین شخصی دارای نیات آلوده وناپاک است،صرف نظر از اینکه چطور ًجلوه خوب ًیا خوش پوش ،تحصیل کرده ،سخنور وگیرای او در ظاهر به نظر می رسد.

 

بخصوص مهم است که ًهالهءهر رهبر مذ هبی ً،مربی معنوی ،استاد یا یک گورو رابررسی کنیم.

 

چنین افرادی می بایست دارای هاله طلایی زرد روشن در اطراف سر باشند.اگر دارای چنین هاله ای نبود ،شما خودتان بسیار بهتر هستید.

 

پیوستن به یک فرقه یا مذهبی که توسط افراد نالایق بدون هاله های خوب ،امری بسیار خطیر برای آگاهیتان می باشد.کجا خطرناک است ؟چه هنگام ًواقعاًً از ذخیرهءاطلاعات موجود در خود آگاهتان مربوط به این دوره زندگی ًاستفاده می کنید ،اگر زندگیتان را بر پیروی کردن از تشریفات و جمعیتی از افراد دیگر تمرکز دهید،ممکن است تقریباً چیز مهمی آنجا وجود نداشته باشد .در چنین مواردی لازم است که همه چیز را از ابتدا باز آموزی کنید.

 

اکثر رهبران فرقه ها ،مذاهب ،وسیاسی فقط دو مسئله در ذهن دارند :پول وکنترل قدرت برای کنترل مردم .وشما می توانید هاله آنهارا برای خودتان ببینید .چنانچه بسیاری از مردم بتوانند هاله رهبرانشان را ببینند و آنهارا بر اساس هاله هایشان انتخاب کنند ،طرز تفکر بر روی زمین تغییر می کند.

 

با تفسیر هاله می توانید عدم کارکرد صحیح بدن (بیماری) را مدتها پیش از اینکه علائم فیزیکی بروز نماید ،تشخیص دهید .از طریق کنترل آگاهانهءهاله تان می توانید واقعاً خود راشفا دهید . در هر صورت ،شفای کالبد فیزیکی در مقایسه با آنچه که از دیدن و تفسیر هاله ها می توانید برای پیشرفت معنوی و خودآگاهی و هوشیاری طبیعی مان انجام دهیم،ناچیز است .

هر فردی دارای هاله است.ولی بیشتر مردم روی زمین دارای هاله های بسیارضعیف و راکد هستند .امر مزبور اثر مستقیمی بر زندگی آنها در طول نگرش پوچ مادیگرایانه می گذرد و پیشرفت خود آگاهی را تحت تاءثیر قرار می دهد وترس ،حسد ،رشک،و دیگر احساسات مشابه را پرورش می دهد.چنین طرز فکری طبیعت حقیقی آنهارا سرکوب کرده و در نتیجه هاله آنها نیز سرکوب می شود.

هنگامی که دیدن هاله را یاد گرفتید،برای شنیدن یک پرسش حقیقی آماده باشید:آیا می توانید بگوئید که هاله من چگونه است ؟و در وضعیتی که شما هیچ هاله ای نمی بینید یا چیزی را دیده ولی نمی خواهید در مورد آن صحبت کنید؛ بهترین پاسخی که یافته ام این است :چرا دیدن هاله را برای خودتان یاد نمی گیرید؟ و این یکی از دلایل اصلی است که چرا می خواهم دیدن هاله را به شما بیا موزم.

هنگامی که مردم درک کنند که هاله آنها دیده می شودو بسیاری از افرادمی توانند هاله را ببینند، آنها آنچه را که فکر می کنند خواهند دید؛و در نتیجه تلاش خواهند کرد که هاله را ببینندو هاله خود را احساس اصلاح کنند.با چنین روندی آنها بهتر وعاقلتر خواهند شد ،و می توانند از نیات دیگران آگاه شوند.یقیناًُ،اگر همه مردم بتوانند هاله را ببینندو تفسیر کنند،سراسر جهان را نیکی و خوبی فرا خواهد گرفت.

دکتر بتسابه مهدوی

15 آبان 1395

تهران

ارتباط با ما از راه کانال

https://telegram.me/naghshnegareh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی